Som det kan læses af denne tråd [url]http://www.heatpump.dk/forum/viewthread.php?forum_id=21&thread_id=110[/url], så er jeg blevet ramt af et alvorligt fabrikationsproblem på en luft/luft varmepumpe.
At jeg købte den direkte og selv sørger for installation og derigennem kender/erkender risikoen er en helt anden historie!! Nå men efter at have kontaktet den svenske forhandler og ventet hvad der føles som en evighed (havde ikke hørt andet end kvittering for modtagelse af reklamation to en halv uge forinden), modtager jeg en mail fra Per Larsen (www.heatpump.dk) hvori han skriver, at han har forfulgt mit problem og undersøgt sine forbindelser. Det er lykkedes ham at finde et dansk firma, der har indvilget i, at hjælpe mig – jeg skal bare ringe og sige at jeg har talt med heatpump.dk! Jeg ringer og ti minutter efter er det aftalt, at firmaet bestiller en sprit ny yderdel hjem til mig og de ringer, når den er kommet hjem. Jeg ringer til den svenske leverandør og spørger om der er noget problem i forhold til den videre garanti på pumpen, hvis jeg får et andet firma til, at skaffe det hjem. De spurgte direkte med stor undren i stemmen ” har du fået et andet firma til at hjælpe dig HELT uden ekstra omkostninger??? – Jamen det er da helt i orden….” Jeg bad dem så om, at sende en mail hvor de bekræfter at de er vidende om dette forhold og at det er accepteret af dem – gæt en gang om jeg har modtaget en mail endnu… fem dage efter… nøh…
Nu venter jeg blot på at yderdelen lander, så kaster mig ind i bilen og bytter defekt til nyt og får ”min” installatør ud igen.
Men det er da ekstraordinært at ”løbe” ind i en person som Per, der uden overhovedet at kende mig eller på anden måde at have en grund, uselvisk engagerer sig i mit problem og finder en løsning der endda involverer andre personer/ firma der går ind og hjælper mig – der ikke engang er deres kunde!! Det er da ud over det normale og hvad man/jeg forventer mig af mine medmennesker!! Det skal Heatpump/Per Larsen og firmaet have STOR ROS for. Jeg har udeladt firmaets navn efter aftale med Per. Og er der nu en eller anden der tænker, at jeg skriver dette på opfordring, så kan jeg skrive, at jeg ville have skrevet det tidligere, men blev bedt - af Per - om at vente, da forudsætningerne der lå til grund for, at jeg overhovedet kunne hjælpes ikke var officielle endnu.
Igen mange tak for hjælpen – nu venter jeg bare på at få den nye yderdel hjem !!
Det meget venligt sindet danske firma navn, vil blive offentliggjort når firmaet selv ønsker det.
Heatpump har intet med dette firma, at gøre men vi har forelagt H-16 problemet for dem. og straks sprang de til og meddelte at dette skulle de nok hjælpe med.
Heatpump siger dette firma mange tak, for hjælpen til vores bruger her på siden.
Ejer af Heatpump.dk Super Administrator Bestået VPO eksamen Ansat i branchen KMO medlem Autoriseret køl
Spring til debat:
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.