Hej.
Er helt ny her og håber på tilgivelse hvis jeg laver fejl....
Men jeg sidder og skal hitte ud af det med jordvarme og priser osv. Og jeg kan se at der er noget tilskud at hente. Gælder det stadig ?
Og må man selv installere ?
Og er der en liste over de pumper der er tilskud til ?
http://www.ens.dk/da-DK/ForbrugOgBesparelser/IndsatsIBygninger/Varmepumper/Documents/Energistyrelsens%20liste%20over%20energimaerkede%20varmepumper%205%20jan%202010.pdf
Redigeret af Joachim Gyldner d. 28-01-2011 19:30
25) Kan man som installatør få tilskud, hvis man selv udfører det tilskudsberettigede arbejde?
* Det er et krav, at ansøger sammen med ansøgningen indsender et bindende tilbud fra en momsregistreret virksomhed for den tilskudsberettigede del af arbejdet.
Hvis du er indehaver af den momsregistrerede virksomhed, som du som ansøger ønsker skal afgive et bindende tilbud, skal du lave et bindende tilbud fra virksomheden til dig selv.
Når et evt. tilskud skal udbetales, skal der sammen med udbetalingsanmodningen indsendes en faktura på det udførte arbejde, incl. arbejdsløn og moms, fratrukket evt. rabatter, bonus, m.v. Der skal også indsendes en kvittering for det udførte arbejde, dvs. dokumentation for at du som privatperson har betalt faktura-beløbet til din virksomhed.
Spring til debat:
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.