om det er et godt køb med de tekniske data som er beskrevet ??? det er jo op til den enkelte at vurdere, gå XLbyg på klingen vedr. reservedele hvis du er uheldig, de fleste "billig" varmepumper kan man ikke skaffe reservedele til hvis der sker noget med dem.
Den er desværre ikke på positivlisten, godkendelsene er ikke tilgængelige fabrikationslandet er ikke til at finde, det "lugter" lidt af kina, ligner faktisk Nordic Air lidt.
De tekniske data fortæller heller ikke om den er god til afrimning den hedder ACC som står for air conditioner, den er højst tænkelig lavet om med varmetråden i bunden af VP.
Har tilfældigvis sat et appliance anlæg op. Det kan ikke anbefales! Arbejder til dagligt med kvalitets anlæg DAIKIN, da jeg fik det anlæg i hånden. Føles det meget skrøbligt.! og alt for dårlig kvalitet.! Det er billigt, og det er der en grund til! Får kun problemer med det til vinter! men hensyn til afrimning. Gi hellere 2000 mere og få et kvalitetsanlæg, så slipper du får ubehaglige overraskelser til vinter.!
Hej Henrik
Monterer til daglig både daikin og de billige pumper. og må sige der er stor forskel. Men hvorhenne får du en 4,4 kW pumpe fra daikin til under 6000,00 inkl moms bare nysgerrig, der er i alle appliance og zibro´s inverter modeller ordentlig afrimning. Og on off'erne afrimer med interval på 45 min. Og det må siges at efter 5 år i DK samt 10 år i europa så er der nok ikke de store overraskelser. alt i alt en god billig pumpe. Ved godt der er bedre produkter, men prisen er nu engang ikke til at overse.
Jeg har selv en AAC-iNV Design 14000A-PTC fra Appliance. Et fremragende anlæg, som jeg har været særdeles godt tilfreds med. Det kostede 3895 hos HN. Kan kun anbefale det.
Venlig hilsen pld
AAC INVDESIGN 14000A-PCT ( APPLIANCE )
Spring til debat:
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.