HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Nyt tilskudsordning
Hermitage
Der er kommet en ny pulje: (Først til mølle!)
http://www.ens.dk/da-dk/info/nyheder/nyhedsarkiv/2009/sider/tilskudvarmepumpeviamaaleprogram.aspx

Men med den samme diskrimination, nemlig at hvis der er gas og fjernvarme, så er der ikke noget.Angry

Sidney
Nyt og nyt Grin
hvis du ser efter, så er det et par år siden, men det er rigtigt at de(enrgistyrelsen) mangler huse til deres 300 enheders test. Projektet slutter til oktober 2009, så det er ikke kun først til mølle, men - fingrene ud folkens....
Der mangles stadig emner.
- og, bye the way, det er da ikke diskriminerende at sortere huse fra der kan tilslutte sig alternativ varme ude i vejen.
Jeg kan ikke tilslutte mig hverken alternativ varme eller lysleder, så jeg må levere min egen varme samt internet.

Admin
Hej

Nej ganske som Hermitage er det en ny ordning som kom her i juli 2009
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl

Sidney
Det var dog ligodt sat....Angry, hvad står der her:

"I forbindelse med Energiaftalen fra 21. februar 2008 blev der afsat 30 mio. kroner til en toårig indsats, der har til formål at fremme de mest effektive varmepumper, og sikre en korrekt anvendelse af disse."

Så - er det en ny ordning som kom her i juli 2009? nej!
Nej - det er en gammel ordning som ikke ret mange vidste noget om - DERFOR bliver der nu gjort opmærksom på ordningen medens tid er.

Admin
Hej

Ja penge der bliver taget fra de 30 milioner der er afsadt på finansloven, men derfor er ordningen stadigvæk ny og sat igang den 15-07-2009 såvidt jeg husker.

Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl

Sidney
Nej, nej, nej, du blander tingene sammen. Den ordning du her tænker på er istandsættelses - tilskudordningen, som ganske rigtigt blev proklameret for ikke så længe siden, - men, den ordning ar slidt op, og her kan ikke hentes flere penge.
MEN - læs igen på siden, dette er en TEST - TILSKUD - ORDNING, altså noget HELT andet.
Men - i bund og grund er det vel også ligemeget, da tilmelding til projektet slutter her til oktober.

Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,311
Nyeste bruger: Macila
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.