Hej,
Vi overvejer at anskaffe os en varmepumpe og har derfor indhentet nogle tilbud. De forskellige tilbud omfatter alt incl. nedgravning af slanger, nedtagning af gamle fyr, tilslutning, opstart og regulering etc.
Det tilbud vi hælder mest til pt omfatter
IVT HT+ E7
IVT DVB FR LYX 200/90
350 m slange nedpløjet
VVS arbejde
EL
Tilbudet lyder på knap 140 tkr (de øvrige tilbud ligger ca 8-10 tkr lavere), og umiddelbart virker det ikke til at der er meget at prutte om.
Jeg vil bare høre om det er en rimelig pris, eller skal vi længere ned?
Hvorfor E-model og separat beholder? Har du for lidt lofthøjde? En HT+C7'er er billigere. Og idag er der 185 liter's indbygget tank. Så du skal have Spa eller flere hjemmeboende teenagere, hvis du skal tømme tanken. Og har du det, var en 300liter måske værd at overveje!
Prisen: Nøhhh det lyder ikke helt skævt, men jeg har heller ikke set opgaven.
Øhm, hvis det er kældermontage og dårlig plads, er de knap 140 kg måske ikke så skævt endda. Skal gammel kedel knokles ud af en kælder og det ny monteres hvor der er rimelig trangt ryger der selvfølgelig lidt ekstra på. Havde overset at demontage af det gamle var incl. Og som sagt har jeg ikke set opgaven. Men held og lykke med projektet. De der 7'ere er lækre maskiner. Og på E-modellen er alting lidt lettere at komme til. Har selv en E9 og en 300liter tank. Og det er en vildt dejlig maskine.
Spring til debat:
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.